אלטרנטור מזדה 3 מחיר ובעיות אפשריות

אלטרנטור מזדה 3 מחיר ובעיות אפשריות

אלטרנטור מזדה 3 מחיר ובעיות אפשריות

אלטרנטור משופץ מקורי חצי שנה אחריות 350 ש"ח עוגן-סטרט שיפוץ סטרטרים ואלטרנטורים לכלל סוגי הרכב יעקב וסרמן 7 ת"א 0506460706 רועי ? ?

האלטרנטור, אספקת החשמל שלך תפחת עד שהרכב ימות. אל תתנו לאלטרנטור להתקלקל בזמן שאתם נוסעים בכביש, הקדימו את הבעיה כדי לזהות בעיות באלטרנטור עכשיו. להלן כמה מסימני האזהרה לכך שיש לך בעיה באלטרנטור במאזדה3 שלך וכיצד להחליף אותו כשיגיע הזמן.ממערכת החשמל, כאשר הוא מתחיל להתקלקל, האורות יתחילו להתעמעם. אם זה רע, זה כבר לא יכול לשלוח חשמל לחלקים האלקטרוניים במכונית שלך.

נורת אזהרה
לרכב שלך עשויה להיות נורית אזהרה הקשורה לאלטרנטור כדי ליידע אותך שיש בעיה. האור נראה כמו סוללה או אולי אומר ALT או GEN. הוא עשוי להידלק רק אם אתה מפעיל מספר חלקים חשמליים בו זמנית.

סוֹלְלָה
סוללה מתה או חלשה עשויה להיות סימן לאלטרנטור גרוע. הסוללות אכן מתות, אבל האלטרנטור אמור לשמור על הסוללה מופעלת אם הסוללה עדיין נשארת בה הרבה חיים. אתה יכול לבדוק את המצבר על ידי הנחתו על מטען והתנעת המכונית. אם הסוללה גרועה, תראה שינוי באורות. אם האלטרנטור לא תקין, הרכב יהיה קשה להתניע גם עם מצבר טעונה במלואה.

ריחות מוזרים
האלטרנטור מונע על ידי רצועה, ואם הרצועה אינה פועלת, עלול להיות חיכוך יתר. זה יגרום לריח גומי שורף. ריח כזה שאתה מוצא בשריפה חשמלית עשוי לנבוע גם מהחלקת החגורה. הדקו את החגורה על הגלגלת וזה אמור לטפל בבעיה.

צלילים מוזרים
לאלטרנטור יש הרבה חלקים מסתובבים שיצרו זרם, כך שאם אחד מהחלקים המסתחררים הללו לא עובד, אתה עלול לשמוע רעש יבבה או שחיקה. מיסבים בלויים יהיו רועשים במיוחד. גם התותבים יכולים לעשות רעש. ייתכן שיהיה עליך להחליף את כל היחידה.

בדיקה ויזואלית
חפש מתחת למכסה המנוע חגורות רופפות או בלויות המחוברות לאלטרנטור. תוכל גם לקבוע אם אחת מהחגורות הדוקות מדי. החלף חלקים בלויים או תקן את המתח בחגורות.

החלפת אלטרנטור
ייתכן שתצטרך אלטרנטור חדש, ואם זה המקרה, הנה הוראות ההתקנה. תצטרך לגבור את הרכב אלא אם כן יש לך גישה למעלית.

החנה את המאזדה שלך על משטח שטוח ויבש והשתמש במעמדי הג'ק והג'ק כדי להרים את חזית הרכב. הנח חוסם גלגלים מאחורי הגלגל האחורי. אם אינך יודע היכן נמצאות נקודות ההרמה שלך, עיין במדריך למשתמש שלך עבור מיקומן ומיקום המיקום של מעמד הג'ק.
נתק את המסוף השלילי מהסוללה.
הסר את מכסה המנוע כדי לתת לך גישה לתא המנוע.
השתמש במפתח ברגים 14 מ"מ על הבורג בצבע זהב במרכז גלגלת המותחן. דחוף את הבורג לאחור לכיוון חומת האש שלך. פעולה זו תסובב את כל הגלגלת לאחור ותסיר את המתח מרצועת ההינע.
שחרר את החגורה מהאלטרנטור.
הסר את מגן ההתזה מתחת לרכב. הוא מוחזק במקומו עם ברגים.
מצא את ברגי ההרכבה עבור האלטרנטור

הרכב לא מתניע?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

אנחנו מטפלים בכל סוגי הרכבים:

דילוג לתוכן