שיפוץ אלטרנטור לרכב | כיצד לחסוך פערי תיווך?

שיפוץ אלטרנטור לרכב | כיצד לחסוך פערי תיווך?

לחץ כאן לקבלת ייעוץ בוואטסאפ

חפשו אותנו בפייס

וסרמן 7, תל אביב

050-646-0706

חפשו אותנו בפייס

ראשון עד חמישי 9:00 – 17:00

שישי 9:00 – 13:00

[my_waze]

יעקב וסרמן 7, תל אביב

שיפוץ אלטרנטור לרכב | כיצד לחסוך פערי תיווך?

מהו שיפוץ אלטרנטור לרכב? כיצד נזהה בעיה באלטרנטור ונדע שצריך תיקון? מדוע לעתים לא צריך להחליף את האלטרנטור קומפלט אלא רק לשפץ אותו? כיצד נבחר חשמלאי רכב שיבצע את התיקון? הכל לפניכם:
אז מתי צריך שיפוץ לאלטרנטור ?
(דינמו) לרכב – שיפוץ חוסך עלויות !

שיפוץ אלטרנטור לרכב נדרש כאשר ברכב יש בעיות שנובעות מבעיות חשמל ביניהן –קושי בהנעה או במהלכה, או במקרה שהרכב לא מניע. במקרים אלו, ייתכן והבעיה נמצאת במצבר או באלטרנטור, ולאו דווקא בסטרטר, ולכן – אם הבחנתם בתקלה כמו התקלות שמצוינות לעיל – פנו באופן מיידי לחשמלאי רכב שיאבחן את הבעיה ויפעל לתיקונה במקצועיות המרבית, על מנת לחסוך בעיות נוספות שיעלו ובסופו של דבר יאפשר שיפוץ לאלטרנטור ולא השבתתו.
שימו לב – לא תמיד צריך לקנות אלטרנטור חדש לרכב, אלא ניתן לתקן או לשפץ אלטרנטור קיים ולחסוך עלויות, ובהתאם לחוות דעת של צוות מקצועני “עוגן סטרט”.
למי צריך לפנות במקרה של שיפוץ אלטרנטור ?
בחירת החשמלאי שיבצע שיפוץ אלטרנטור לרכב צריכה להיות יסודית וממוקדת, שכן זהו הרכב שלכם ואתם שואפים שיתוקן על הצד הטוב ביותר. לכן, מוטב לפנות לחשמלאי בעל ניסיון אשר טיפל ברכבים רבים, ועובד עם חברות הרכב הגדולות. חשמלאי שכזה יכול גם לזהות את התקלה, גם לבצע שיפוץ אלטרנטור לרכב (או תיקון מסוג אחר), וגם לתת לכם תעודת אחריות לפרקי זמן שונים על כל רכיבי המנוע שהוא מספק לכם, מעבר לכך הוא הינו מתחייב למחיר האטרקטיבי ביותר בשוק לצד שירותיות.
חסוך פערי תיווך – עוגן סטרט

קרא עוד…

חברת עוגן סטרט עם ותק של מעל 30 שנים, הינה חנות המפעל לשיפוץ, חידוש וייצור מכללי חשמל סטרטרים ואלטרנטורים לכל סוגי הרכבים.
סטרטר מתנע, אלטרנטור, מחולל, חלקי חילוף לרכב ומלגזות, שיפוץ סטרטרים ואלטרנטורים, חשמל לרכב, מנועי DC למלגזות, ליפוף עוגנים, אפשרות התקנה במקום, צוות מקצועי ואמין מהיצרן לצרכן ללא פערי תיווך!

ניווט

צור קשר

© כל הזכויות שמורות לעוגן סטארט 2018

קידום ובניית אתרים SEO-TOP

הרכב לא מתניע?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

אנחנו מטפלים בכל סוגי הרכבים:

דילוג לתוכן