אלטרנטור משופץ מחיר מומלץ ובעיות נפוצות
בעיות ותיקון אלטרנטור
בעיות באלטרנטור נפוצות למדי. כנראה שתהיה לך בעיה כלשהי עם האלטרנטור שלך במהלך חיי המכונית שלך. מערכת הטעינה במכונית שלך ממלאת תפקיד חיוני בכל דבר חשמלי. אם מערכת הטעינה שלך אינה פועלת כהלכה, היא עלולה לגרום לבעיות חשמל גדולות ולכן כדאי לדעת עליה מעט. בואו נסתכל מה הם עושים ואיך לדעת אם יש משהו לא בסדר.
כיצד פועל אלטרנטור?
המטרה העיקרית של אלטרנטור היא לשמור על הסוללה. בעצם מה שקורה זה שהוא משתמש בכוח המנוע כדי ליצור חשמל ושולח אותו למצבר כדי לשמור עליו טעון במלואו. כוח המנוע נשלח אל האלטרנטור דרך רצועת ההנעה של המנוע, הלא היא חגורת סרפנטין. זו הסיבה שכל כך חשוב לשמור על החגורה הדוקה ולהחליף אותה בעת הצורך.
כשאתה נוהג במכונית שלך עם כל האורות דולקים, המגבים דולקים ופיצוץ הרדיו הוא משתמש בכוח חשמלי רב. אם כל מה שהייתה לך זה סוללה כל השימוש בחשמל הזה היה מרוקן את הסוללה תוך דקות (לפעמים יותר כמו שעה תלוי עד כמה הסוללה שלך טובה). כדי למנוע את זה לקרות וכדי לשמור על הסוללה שלנו טעונה במלואה, אנו משתמשים באלטרנטור.
סימנים לבעיות אלטרנטור
אַלְטֶרְנָטוֹר
זה יכול להיות מאוד מסובך לאבחן את הבעיות הללו ללא כל כלים. בעיות סוללה נראות לעתים קרובות כמו בעיות אלטרנטור ולהיפך. חלק מהדברים הנפוצים ביותר שקורים הם דברים כמו המכונית שלך לא מתניעה, הסוללה שלך מתה, צווחת חגורת סרפנטין ונורית הסוללה דולקת. אלה הנפוצים ביותר, אבל יש גם אחרים.
כיצד לבדוק מתח אלטרנטור
מודד
כדי לבדוק אם האלטרנטור שלך פגום, תזדקק למד וולט אוהם דיגיטלי או DVOM (המכונה גם מד מתח). בעזרת הכלי הזה תוכלו לראות במהירות ובקלות כמה מתח האלטרנטור שלכם מוציא.
הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לכבות את המנוע שלך. תצטרך להתניע את המכונית שלך למבחן מאוחר יותר, אבל לעת עתה פשוט עזוב אותו. קח את מד המתח שלך והנח את הכבל האדום על העמוד החיובי של הסוללה ואת הכבל השחור בצד השלילי של הסוללה. ודא שמד המתח שלך מוגדר לקרוא וולט DC.
זה צריך לקרוא מעל 12.65 וולט. זה יצביע על כך שהסוללה טעונה במלואה. אם זה לא, אז יש לך בעיות אלטרנטור או סוללה פגומה.
הדבר הבא שעליך לעשות הוא להסיר את הכבלים מהסוללה ולהתניע את המכונית שלך. לאחר מכן החזירו את הלידים והיזהר לא להיתפס בחגורת הסרפנטין או בכל חלק אחר של המנוע.
קרא את המתח כשהמנוע פועל. זה אמור לקרוא איפשהו בטווח 13.5-14.5 וולט. אם כן, סביר להניח שהאלטרנטור בסדר גמור. יתכן שהוא עדיין גרוע, לפעמים הם רעים לסירוגין. אם זה מוכיח את עצמו כמו שצריך, כנראה שיש לך בעיות בסוללה. הגיע הזמן לבדוק את הסוללה.
תיקון אלטרנטור פגום
אתה יכול לתקן אותו בעצמך או לקחת אותו לחנות תיקונים. תיקון אלטרנטור אינו קשה מדי, אך בהחלט תזדקק לתרשים חגורת סרפנטין כדי שתוכל להרכיב אותו בחזרה בצורה נכונה.
כדי לפתור בעיות, לתקן ולתחזק את הרכב שלך, תזדקק למידע אבחון ותיקון הספציפי לרכב או למשאית שלך. בשביל זה אני אישית משתמש וממליץ על ALLDATAdiy . עם מדריכים מלאים עבור למעלה מ-30,000 כלי רכב מקוונים, תמצא התאמה מדויקת לשנת הרכב שלך, יצרן ודגם.
מלבד היותם זולים יותר ממדריך מפעל, הם מציעים גם הוראות תיקון שלב אחר שלב ודיאגרמות מפורטות מעבר למה שנמצא ברוב המדריכים המודפסים. לחץ כאן לדוגמא של מידע האבחון והתיקון שלהם.
התיקון האוטומטי הזה פחות או יותר דורש שתנתק את הסוללה, תסיר את חגורת הסרפנטין, ואז שחרר את הברגים של האלטרנטור ותסיר את מחברי החיווט. אז פשוט תעשה הכל הפוך כדי להתקין אותו מחדש. אם תחליט לקחת את תיקון הרכב הזה לחנות תיקונים, זה בדרך כלל לא עולה הרבה כדי שיתקן אותו בשבילך.
סוללת רכב
מה אורך חיי הסוללה הממוצע לרכב?
איך מחליפים סוללה לרכב
כיצד לשפץ מצבר לרכב
בעיות ותיקון אלטרנטור
עשו לייק ושתפו
Ogen-start.co.il
https://ogen-start.co.il/